Alla inlägg under november 2009

Av Sandra - 30 november 2009 19:37

Vilket skämt. Hur ska detta gå för mig? Haha Anton tyckte jag skulle komma som en liten indier eller något och visa några övningar hur man gör och allt men tror inte den idén jag eller.


Då var det måndag igen och i vanlig ordning öser regnet ner så blött och jobbigt. Pluggat och vart på spinning och fått svettas lite med tjejerna. Så nu sitter jag i soffan och skjuter pluggningen längre och längre fram ikväll. Bad bad. Men kommer nog i mitt esse snart och då jävklar., SKa försöka få ner allt fakta idag iaf. Usch,

Av Sandra - 29 november 2009 22:16

Jag diggar Per Morberg. Satt och kikade på det hemma hos mamma och pappa ett tag efter jag kört ut Anton till midlanda. Och sedan spöade jag pappa. Inte ofta det händer men tji fick han idag :)


Helgens bravader har vart gudomliga. Fredagsmys i fredags och igår vart det birsta. Men min idé denna månad har redan spruckit. Skulle ju handla kalrt alla julklappar innan jag handlade åt mig själv men icke. HIttade inga julklappar i går men däremot en tröjja som jag velat ha läänge och nu var det halva priset. Vilket kap :) Sedan vart det handla till lite lax som skulle avnjutas på kvällen med lite alkohol :)
Så då vart de robinson med Lina hemma hos anton och vin, glögg och lite öl innan jag och anton vandrade ner mot stan i halkan. Och som i vanlig ordning var jag väl inte sådär super pigg imorse men man fick i sig pizza iaf. mmm :) och sedan har det vart så lugnt i soffan framför tv:n innan Antonio skulle åka igen då så nu sitter jag här och ska läsa igenom min rapport en gång till innan jag lämnar in den imorn måste visseligen fixa lite saker på den. Så hoppas inte att nå böcker är bokade imorn för har glömt en referens. Suck på mig själv. Sedan är det i god tid att börja med redovisningen kanske`???

Ne gott folk. God natt!!!

Av Sandra - 28 november 2009 11:42

Har jobbat torsdag och fredag nu :) skönt att få komma tillbaka dit lite :) saknar mina underbara arbetskamrater där. :)

Sen igår efter jobbet vart de en snabbis på birsta med mamma ochpå kvällen vart de bara se film och slappa. tredje filmen av Underworld filmerna. Mycket bra :) Men hade velat sett den där innan de andra eller iaf innan andra filmen.


Nuså har jag fått namnet igen på låten :)

Av Sandra - 25 november 2009 20:32

Gått till skolan hämtat bäcker till min redovisning. Meditation. trevligt va :)

sedan gick jag till stan träffade anna gick runt och strosa lite hittade julklapp till kusinerna iaf. :) och vart lite till mig själv också. Sedan gick vi till ego och körde bodystep. Vadå slut och svårt att hänga med :P haha


och sedan gick hem igen. Varför ska de regna hela tiden? Så blöt man har vart idag. Suck

Men nu ligger jag i soffan och njuter med lite naturgodis och sedan blir det ett varmt och skönt bad :)

Av Sandra - 24 november 2009 23:12

Suttit på skolan med tjejerna idag igen och jobbat på grupparbetet. Några dispyter här och där men men de får man väl ta. Ingen är väl långsur av oss hoppas jag :P Tror det blir bra iaf :) Speciellt vårt lilla rollspel ;)


Sedan då, träning? Där var våran motivation verkligen i botten. Men vi gick dit och kämpade på med sådär hmm halvlåg fart på allt :P


Sedan hem skulle plugga efter maten försökte till och med ha taklampan tänd för att ej bli trött efter jag ätit men vad händer.Blixt trött. somnar efter maten så skönt så på soffan och sover i lite mer än 2 timmar. sedan var det NCIS tisdag idag :) och nu har jga pluggat lite grann. Nu är det Endas diskussion kvar på rapporten. Den SKA vara klara imorn. Annars blir jag less på mig själv.


Godnatt!!

Av Sandra - 23 november 2009 20:20

Dom är ju så klockrena och vilka söta hundar dom har. Haha de är inne på en lampaffär nu och han glider fram som en liten mopp. :P

Nyduschad och fräsch nu lägger jag mig till rätta igen i soffan för att avnjuta llite tv innan man ska ta sig och sova inför pluggdag imorn igen.


Av Sandra - 22 november 2009 19:29

Men vi fick iaf en dag sol sen kom regnet tillbaka. Helgens bravader har vart mycket bra. Bara tagit det lugnt med mat och vin i fredags och igår vart de go mat ute innan bion. Såg 2012. Rätt bra film ändå må jag säga. Men kanske lite lång.

Imorn är det ny vecka också. Tänk om jag bara kunde haft ett par högtalare så man kunnat pluggat med spotify på kvällarn så de gör ju inget att jag redan har glömt bort namnet på en mycket bra låt som jag hörde idag. Imorn, blir det skolan med tjejerna och sitta med postern sedan på kvällen blir det träning och sedan försöka komma på en bra diskussion till rapporten. Försöka plugga klart allt så mycket som möjligt i veckan.

Av Sandra - 19 november 2009 19:24

Yes ibland är man det men man får alltid dåligt samvete. Pluggat tränat sen vart på birsta med syrran och sedan kom synden. När jag skulle åka hem till pappa igen så åkte jag in på MAX och köpte orginal mål med GI bröd men tog iaf en ramlösa :P Men gott var det iaf men nu tror jag att jag måste försöka tränga in ett träningspass imorn men När???


Ne nu blir det soffan och tv :)

Ovido - Quiz & Flashcards